Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Τι είναι ομορφιά για μένα;

Ομορφιά, είναι μια δύσκολη έννοια  που κανένας δεν μπορεί να την προσδιορίσει. Πολλοί λένε πως η ομορφιά είναι βρίσκετε εξωτερικά σε έναν άνθρωπο, άλλοι πιστεύουν πως πρέπει κάποιος  να έχει όλο το πακέτο. Κατά τη γνώμη μου ο εσωτερικός κόσμος κάνει έναν άνθρωπο όμορφο. Φυσικά, ακόμα και αν δεν ακούγετε ωραίο, η εξωτερική ομορφιά είναι αυτή που προσελκύει έναν άνθρωπο να γνωρίσει κάποιον. Παλαιότερα το ίδιο πίστευα κι εγώ-πως πρέπει να έχει και εσωτερική και εξωτερική ομορφιά μα στο μέλλον συνειδητοποίησα πως η εσωτερική αρκεί. Κ αυτό γιατί έτυχε να γνωρίσω κάποιους ανθρώπους στη ζωή μου οι οποίοι μόλις τους είδα σκέφτηκα πως δεν είναι τόσο εμφανίσιμοι αλλά όταν στη συνέχεια τους γνώρισα και κατάλαβα τι άνθρωποι είναι τους έβλεπα μετά από λίγο και σκεφτόμουν πως είναι οι πιο όμορφοι άνθρωποι στον κόσμο! Για να θεωρήσω έναν άνθρωπο όμορφο πρέπει να έχει προσωπικότητα. Να με καταλαβαίνει, να είναι έξυπνος και να έχει την δική του γνώμη και άποψη και να μην είναι υποχείριο κανενός. Ακόμα να με βοηθάει σ' ό,τι δυσκολία μου παρουσιαστεί και να μου λέει πάντα την αλήθεια. Ό,τι  νιώθει να μου το λέει  και εγώ θα κάνω ό,τι μπορώ για να τον βοηθήσω. Τέλος να ξέρω πως είμαι σημαντική γι' αυτόν τον άνθρωπο και με αγαπά γ΄ αυτό που είμαι. Τελικά η ομορφιά είναι ανάλογη της αγάπης που έχουμε σ΄ έναν άνθρωπο. Όσο πιο πολύτιμος είναι αυτός για εμάς τόσο πιο όμορφο θα τον βλέπουμε!!! 



                                                                                                   Μαρουσώ Δημητροκάλη

10 σχόλια:

  1. Μαρουσώ είναι συγκινητικό που στην ηλικία σου έχεις συνειδητοποιήσει αλήθειες που δυστυχώς πολλοί άνθρωποι χρειάζονται χρόνια εμπειρίας για να τις δούν. Κρατάω το συμπέρασμά σου πως ..."Τελικά η ομορφιά είναι ανάλογη της αγάπης που έχουμε σ΄ έναν άνθρωπο. Όσο πιο πολύτιμος είναι αυτός για εμάς τόσο πιο όμορφο θα τον βλέπουμε!!! " ως πολύτιμο φυλαχτό... από ένα παιδί 15 χρονών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ ! δυστυχώς ή ευτυχώς στις μέρες μας πρέπει όλοι μας να συνειδητοποιήσουμε κάποια πράγματα για να προχωρήσουμε σε αυτή τη ζωή!

      Διαγραφή
  2. Παρα πολύ ωραιο!!! Υπεροχοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου είναι πραγματικά παρά πολύ ωραία η εργασία σου. Ελπίζω να τα πιστεύεις αυτά που λες...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία Στεφανία και εγώ εύχομαι και ελπίζω η δική σας γενιά να είναι πιο ουσιαστική από τις προηγούμενες και να μπορεί να εμβαθύνει στα πράγματα. Και αυτή την ελπίδα έρχεται να ζωντανέψει το κείμενο της Μαρουσώς, ότι δηλαδή εσείς δε μένετε στην επιφάνεια των πραγμάτων όπως αυτή ορίστηκε για πολλά χρόνια από το life-style, αλλά ορθώνετε τη δική σας καθαρή ματιά, τη ματιά της καρδιάς και του ονείρου απέναντι στο ρημαγμένο τοπίο γύρω σας...Είμαι χαρούμενη λοιπόν που κατάλαβα λάθος και αναιρώ το σχόλιό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρουσώ πραγματικά το κείμενο σου είναι πολύ ωραίο,γεμάτο από μηνύματα,και αλήθειες που δεν μπορούν πολλοί να καταλάβουν.Μου έμεινε πολύ,η φράση... "Τελικά η ομορφιά είναι ανάλογη της αγάπης που έχουμε σε έναν άνθρωπο.Όσο πιο πολύτιμος είναι αυτός για εμάς τόσο πιο όμορφο θα τον βλέπουμε.." και συμφωνώ απόλυτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.