Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Ένα γιοφύρι δύο ιστορίες

Σαρανταέξι μάστοροι και εξήντα μαθητούδια
κολάτσιζαν το απόγευμα στης Άρτας το γιοφύρι,
και τότε φτάνει μια γιαγιά, γριά και μπακατέλα
που είχε στο καλαθάκι της, μία παλιά μασέλα.
Την βλέπει τότε ο μάστορας και στην γιαγιά φωνάζει:
''Έλα βρε θεία Άντζελα, του πρόπαππου μου κόρη
τι κάνεις θείτσα μου εδώ που χτίζουν οι μαστόροι.''
Τα παίρνει τότε η γριά και τον στραβοκοιτάζει.
Το καλαθάκι βρόντηξε και τις φωνές του βάζει!
''Αφού σε λέω ρε κεφτέ δεν θέλω Grandmasitting
και ξέρω' γω πολύ καλά πως θες να τα τινάξω
και τα χωράφια του παππού θέλεις να σου τα γράψω.''
''Τι θες να πεις μ' αυτό μουρλή, πως θέλω να πεθάνεις.''
Και σκάει μύτη ο παππούς, της Άντζελας καμάρι.
Μαζεύει τότε την γριά και σώζει το παλικάρι,
και η πονήρω η γιαγιά ένα κολπάκι κάνει.
Πέφτει στο χώμα η γριά και την καρδιά βαστάει.
''Άσ' τα ψώφια Άντζελα και απάτες μην σκαρώνεις,
τα λεγε μένα η μάνα μου με τούτη δεν στεριώνεις

Αφηγητής:Επομένως μπορούμε να συνδέσουμε
με καλώδιο USB την τηλεόραση με τον
υπολογιστή μας, ή όχι ;

Η συνέχεια πλησιάζει απειλητικά

Μαρία Μυλωνάκη Σοφία Παλαιολόγου Γ'3

3 σχόλια:

  1. Κορίτσια η ευρηματικότητα, η δημιουργικότητα και η υψηλή αίσθηση του χιούμορ σας ¨σπάει κόκαλα". Το ντουέτο σας κάνει θαύματα, αλλά αυτό το βιρτουόζικο πνεύμα σας γιατί μας το στερείτε μέσα στην ομάδα της τάξης...;
    Πάντως, ανυπομονώ για το πού θέλετε να "οδηγήσετε" τη διασκευή σας
    Μπράβο στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας κυρια καλοφυρι ειμαι ο δημητρης ο κοτσαμπασογλου απο το Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημήτρη καλησπέρα,
    το σχόλιό σου πρέπει να το κάνεις κάτω από τις αναρτήσεις που αφορούν τη λογοτεχνία της Α Γυμνασίου, οπότε εγώ θα το διαγράψω από δω για να μπορούν τα παιδιά της Γ να σχολιάσουν την εργασία των κοριτσιών, Μπορείς να μελετήσεις τις αναρτήσεις μου στη λογοτεχνία, γιατί έχω βάλει και μια εργασία στην ταινία "το χαμίνι¨. Το θέμα είναι σχετικό με το Βάνκα, τον Κωσταντή την παιδική εργασία κλπ.
    Καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.