Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Ένα γράμμα σε ένα προσφυγόπουλο

Αγαπητό μου προσφυγόπουλο,
δεν ξέρω ποιος είσαι , αλλά ξέρω τι περνάς. Ξέρω πως αισθάνεσαι όταν ο κόσμος γύρω σου δεν σε αποδέχεται και δεν σε υπολογίζει.Σου στέλνω αυτό το γράμμα , μικρό προσφυγόπουλο, για να σου πω ότι κανείς σ’αυτή τη ζωή δεν είναι τέλειος.Όλοι έχουν προβλήματα...Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις αλλά ο καθένας γύρω σου έχει προβλήματα και αντιμετωπίζει δυσκολίες.Ακόμη και εγώ..Δεν σημαίνει ότι επειδή δεν είμαι πρόσφυγας ή μετανάστης ή άτομο με ειδικές ανάγκες δεν αντιμετωπίζω δυσκολίες στην ζωή.Χωρίς να το θέλουμε ο κόσμος γύρω μας είναι σκληρός και οι άνθρωποι κατακρίνουν τα πάντα.Εσύ μπορείς να το αλλάξεις αυτό!Μία μικρή προσπάθεια από τον καθένα αρκεί.Βγες έξω!Μίλα!Πες τους αυτά που νιώθεις!Πες τους πως να μην είναι ρατσιστές!Αν όλοι προσπαθήσουν λίγο, θα έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα!Και όταν λέω όλοι εννοώ και εγώ!Θα το πω σε όλους μου τους φίλους και στους συγγενείς μου και αυτοί με την σειρά τους θα το πουν σε άλλους και έτσι θα φτιάξουμε μία ομάδα που αν συνεργαστούμε όλοι μεταξύ μας, θα τα καταφέρουμε!!Ελπίζω για το καλύτερο!!Αυτά είχα να σου πω αγαπητό μου προσφυγόπουλο..Να προσέχεις..!

Με αγάπη
μια κοπέλα που σε καταλαβαίνει


Κατερίνα Τσικούρα Α4

2 σχόλια:

  1. Κατερίνα πολύ συγκινητικά τα λόγια σου και ιδιαίτερα παρηγορητικά, όμως
    μου δημιουργείται η απορία: το ρατσισμό πρέπει να τον αντιπαλεύουν μόνο οι αδύναμες ομάδες που τον υφίστανται; εμείς οι υπόλοιποι τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ για το σχόλιό σας ! Νομίζω κατάφερα να αλλάξω αυτή την όψη του κειμένου μου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.