Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Γράμμα στην 'Αννα Φράνκ ως πατέρας της


Φρανκφούρτη, 1 Δεκεμβρίου 1942

Αγαπημένη μου Άννα,

Όλοι περνάμε δύσκολα αυτόν τον καιρό κρυμμένοι εδώ και θέλω να ξέρεις πως όλοι περνάμε ακριβώς τα ίδια ζόρια. Συγγνώμη που σου φερόμαστε έτσι , εγώ και η μητέρα σού, αλλά άνθρωποι είμαστε και ξεσπάμε. Δυστυχώς, και δεν ξέρω το γιατί, ξεσπάμε πάνω σου πολύ συχνότερα από ότι στη Μαργκότ.
   Επίσης έχω καταλάβει ότι η μητέρα σου μαλώνει εσένα χωρίς λόγο και όχι την αδερφή σου, της το λέω συνεχώς αλλά εκείνη δε λέει να αλλάξει στάση γιατί προφανώς έχει κάποια αδυναμία στη Μαργκότ η οποία δεν αρέσει ούτε σε εμένα αλλά ούτε και σε εσένα από ότι φαίνεται. Εγώ στα λέω όλα αυτά γιατί πιστεύω ότι είσαι μεγάλο κορίτσι και καταλαβαίνεις άψογα τα πάντα άσχετα τι λένε οι υπόλοιποι γι'αυτό και σου μιλάω ευθέως και ντόμπρα.
   Παρ' όλα αυτά και εγώ αλλά και η μητέρα σου σε αγαπάμε. Είσαι παιδί μας, οφείλουμε να σε αγαπάμε. Επιπλέον γνωρίζω ότι εσύ δεν αγαπάς ούτε τη μητέρα σου αλλά ούτε και την αδερφή σου διότι σε αδικούν συνεχώς. Εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα να σε προστατεύω και να σε στηρίζω.
   Από εσένα θέλω ένα μόνο πράγμα: Να είσαι υπομονετική και να μη το βάζεις κάτω ότι κι αν γίνεται με την αδερφή σου και τη μητέρα σου. Τέλος να ξέρεις πως εγώ προσπαθώ και θα προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για να κυλά όσο πιο ήρεμα γίνεται η πικρή και δύσκολη ζωή μας.


Σε αγαπώ πολύ,
ο πατέρας σου
Ότο    




Χριστοφής Χρήστος Β4  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.